رفتن به محتوای اصلی

16 دستگاه ون رایگان برای افزایش خدمات‌رسانی به مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س) اضافه می‌شود

16 دستگاه ون رایگان برای افزایش خدمات‌رسانی به مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س) اضافه می‌شود
مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: در آینده نزدیک، 16 دستگاه ون وانا برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران، زائران و مجاوران در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر به‌صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش شهرنیوز، جهانبخش نجف زاده در نخستین سلسله نشست های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در هسته مرکزی، اظهار داشت: احداث پیاده راه‌های هسته مرکزی، نقش مهمی در سیما و منظر و آرام‌سازی ترافیک اطراف حرم مطهر داشته است.

وی یکی از اقدامات شهرداری قم در ارائه خدمات به مسافران، زائران و مجاوران حرم مطهر را تأمین خودروهای برقی در پیاده راه‌ها دانست و ابراز کرد: 8 دستگاه خودروی برقی جهت تردد ایمن و آسان مسافران، در پیاده راه‌ها به‌صورت رایگان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم ادامه داد: همچنین 3 دستگاه خودروی برقی باری نیز جهت جابجایی آسان بار در هسته مرکزی نیز مشغول فعالیت است.

وی یکی دیگر از خدمات و اقدامات در این راستا را واگذاری 16 دستگاه ون وانا برشمرد و یادآور شد: در آینده نزدیک، 16 دستگاه ون وانا نیز برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران، زائران و مجاوران در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر به‌صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/92NS