رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل تحول سازمانی شهرداری قم:

شهرداری آماده حمایت و تقویت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم است

شهرداری آماده حمایت و تقویت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم است
مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم آماده حمایت و تقویت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم است.

به گزارش شهرنیوز، محمد مداحی هرندی در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: برگزاری این رویداد که دارای یک ایده و فکر جدید بوده قابل‌تقدیر است و امیدواریم در سال‌های آینده این رویداد بسیار پربارتر از این برگزار شود.

مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم بیان کرد: باتوجه‌به استقبال صورت‌گرفته در شهر قم از این رویداد، ما هم در شهرداری می‌توانیم از این ایده‌ها و تولیدات استفاده کنیم و بتوانیم تولیدات را در فرهنگ شهروندی مخصوصاً در موضوعات پسماند، فضای سبز و آموزش شهروندی پیاده‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انجام این کار و مدیریت این رویداد و مشارکتی که از شهروندان گرفته می‌شود یکی از نکات مثبت این رویداد است.

مداحی هرندی تصریح کرد: مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری این رویداد بسیار به‌درستی انجام‌شده است و شهرداری باتوجه‌به این‌که در مناطق می‌تواند پوششی خوبی انجام دهد می‌تواند در این زمینه به برگزاری رویداد کمک کند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها از انجام چنین کارهایی استقبال می‌کنند و در شهرهای دیگر نیز این کار انجام‌شده است و ما نیز می‌خواهیم این کار را انجام دهیم که این کار نیاز به یک هم‌اندیشی مجدد دارد تا برای تقویت و بهتر برگزارشدن این رویداد با موضوعات شهرداری و مدیریت شهری همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/MfP3D