رفتن به محتوای اصلی
۲۱ دی, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ
دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه جمعی مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز؛ اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران منطقه 6 شهرداری قم در قالب نهضت پاسخگویی مسجد محوربا حضور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ این منطقه ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، پاسخگوی سؤالات و دغدغه‌های شهروندان بودند.

نهضت پاسخگویی مسجد محور به‌منظور ارتباط مستقیم و بدون واسطه خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری با اقشار مختلف شهروندان برگزار می‌شود و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری با حضور در مساجد مختلف مناطق هشتگانه شهر قم از نزدیک در جریان درخواست‌های شهروندان قرار می‌گیرند.

تشریح برخی اقدامات و عملکرد مجموعه مدیریت شهری در راستای جهاد تبیین نیز از دیگر اهداف برگزاری این نشست‌های مردمی است تا شهروندان هر محله از شهر بیشتر در جریان برنامه‌های انجام‌شده توسط خادمان خود در مجموعه مدیریت شهری قرارگرفته و از کم و کیف آن اطلاع یابند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری این جلسات، سه‌شنبه این هفته 19 دی ماه نوبت شهروندان منطقه 6 شهر قم و ساکنان بلوار حافظ بود تا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شاهد اجرای این برنامه باشند و بتوانند درخواست‌های خود را از مجموعه مدیریت شهری بیان نمایند و پاسخ مدیران شهری را برای آن‌ها دریافت کنند.

104


https://www.qom.ir/yfPQ9