رفتن به محتوای اصلی
۱۴ دی, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

حل مشکلات مردم، مهم‌ترین رسالت شورای شهر

حل مشکلات مردم، مهم‌ترین رسالت شورای شهر
رئیس شورای اسلامی شهر قم حل مشکلات مردم را مهم‌ترین رسالت شورای شهر دانست و تأکید کرد: باید در تمام مصوبات شورا بر تسهیل‌گری و حل مشکلات مردم توجه کرده و پاسخ به مطالبات مردم در اولویت کار شورا قرار بگیرد.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از وظایف شورای شهر ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مردم جهت شنیدن انتقادات و پیشنهادات و حل مشکلات آنان است.

وی حل مشکلات مردم را مهم‌ترین رسالت شورای شهر دانست و تأکید کرد: باید در تمام مصوبات شورا بر تسهیل‌گری و حل مشکلات مردم توجه کرده و پاسخ به مطالبات مردم در اولویت کار شورا قرار بگیرد.

محرری با اذعان به این مهم که اعضای شورا خود را موظف به پاسخ‌گویی شهروندان می‌دانند، گفت: ۱۳ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر در بخش‌های مختلف ازجمله کمیسیون‌های تخصصی مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ نیز برای ارتباط مردم با اعضای شورا و مدیران شهری به‌صورت دقیق شنوای مشکلات و پیشنهادات شهروندان و پیگیری حل و رفع آنان است.

رئیس شورای شهر قم جلسات نهضت پاسخگویی مسجدمحور را محلی برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم دانست و اظهار کرد: این جلسات به‌صورت هفتگی در مساجد محلات و مناطق مختلف شهر مقدس قم‌ و با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری قم مفتخریم که یک شهردار انقلابی، باتجربه و پیشکسوت مثل دکتر سقائیان‌نژاد قرار دارد که از موفق‌ترین شهرداران سطح کشور هستند و خدمات و اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهر انجام دادند.

وی در پایان گفت: به‌عنوان نمایندگان مردم قم در شورای اسلامی شهر، پاسخگوی مشکلات آنان بوده و متعهدیم که مشکلات مردم را تا حل کامل پیگیری کنیم.

پایان پیام/104

 


https://www.qom.ir/ycPhm