رفتن به محتوای اصلی
۲۱ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶

بهسازی بوستان‌های منطقه شش شهر قم بااعتبار ۱۷ میلیارد تومانی

بهسازی بوستان‌های منطقه شش شهر قم بااعتبار ۱۷ میلیارد تومانی
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: ۱۷ میلیارد تومان جهت توسعه فضای سبز، احداث بوستان و کاشت گونه‌های مختلف گیاهی در این منطقه اختصاص داده‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن، در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد؛ اظهار کرد: توسعه و رشد فضای سبز در سطح منطقه 6 ازجمله راهبردهای اجرایی مورد تأکید در مجموعه شهرداری است .

وی کمبود سرانه فضای سبز را یکی از مشکلات منطقه ۶ شهرداری قم دانست و اذعان داشت: این منطقه با توجه به بافت و تراکم شهری کمترین میزان سرانه فضای سبز شهری را دارد و در تلاش هستیم جهت رفاه حال شهروندان پارک و بوستان‌های بیشتری احداث شود.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم تراکم جمعیت بالای این منطقه  را یادآور شد و افزود: درزمینهٔ ارتقاء امکانات ورزشی و فرهنگی منطقه 6 نیز اقدمت مختلفی در حال اجراست و پروژه‌هایی نظیر مجموعه فرهنگی و ورزشی و 2 بوستان بانوان و خانواده نیز در سال‌های گذشته در این منطقه توسط مدیریت شهری ایجادشده است.

ترکمن توسعه فضای سبز شهری در این منطقه را از دیگر برنامه‌های اجرایی شهرداری دانست و تصریح کرد: در سال جاری ۱۷ میلیارد تومان جهت توسعه فضای سبز، احداث بوستان و کاشت گونه‌های مختلف گیاهی در این منطقه اختصاص داده‌شده است.

وی در پایان اجرای پروژه‌های عمرانی را از دیگر اقدامات منطقه دانست در جهت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و  گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس پیش‌بینی ردیف‌های اعتباری بودجه منطقه از ابتدای سال با جدیت آغازشده و با سرعت در حال پیشرفت است.

پایان پیام/103

 


https://www.qom.ir/ycPF9