رفتن به محتوای اصلی
۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

تشدید نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی قم برای اجرای دقیق نرخ کرایه سال 1403/شهروندان تخلفات را گزارش دهند

تشدید نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی قم برای اجرای دقیق نرخ کرایه سال 1403/شهروندان تخلفات را گزارش دهند
به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال 1403، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال 1403 اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت  دستگاه کارت‌خوان ( پوز سیار) فراهم‌شده است .

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق 6 مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه 137 شهرداری و یا شماره تلفن 36628800 با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند .

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RMPA4