رفتن به محتوای اصلی
۱۹ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۲

برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی مدیریت شهری در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم

برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی مدیریت شهری در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی مدیریت شهری در این مرکز آموزشی خبر داد.

مهدی عاطفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد معاونت پژوهش و کارآفرینی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات عقد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی با شهرداری مرکز و سازمان‌های تابعه شهرداری مانند اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و سیما، منظر و فضای سبز جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام پروژه‌های مشترک بوده است.

وی از کسب 5 مدال نقره کشوری در سامانه ارزیابی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور خبر داد، افزود: در 2 نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار در کیش، این مرکز حضوری فعال داشته است.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم ادامه داد: رویداد کشوری استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم نیز توسط این مرکز از دی‌ماه سال گذشته آغاز و در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از رتبه‌های برتر نوآور رویدادهای استارتاپی و استقرار شرکت برتر در مرکز نوآوری این واحد آموزشی هم پیگیری و حمایت مالی شد.

عاطفی با تأکید بر اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تولیدات مراکز علمی کاربردی استان نیز این مرکز آموزشی شرکت و حضور فعال داشت، ابراز کرد: کارگاه تخصصی آموزشی قرارداد نویسی با مشارکت گروه و انجمن علمی رشته حقوق نیز برگزار شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PCNb