رفتن به محتوای اصلی
معاون شهردار قم مطرح کرد:

پاکسازی عوامل خطرساز شهری در آستانه چهارشنبه پایان سال / ۹ پایگاه امداد شهری تأسیس شد

پاکسازی عوامل خطرساز شهری در آستانه چهارشنبه پایان سال / ۹ پایگاه امداد شهری تأسیس شد
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در آستانه چهارشنبه پایانی سال تمام سطح شهر قم از عوامل پرخطر پاکسازی شده و ۹ پایگاه موقت امداد شهری راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرنیوز؛ مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: در سطح مناطق هشتگانه شهر قم پاکسازی مواد قابل اشتعال و اماکن پرخطر صورت گرفته است.

وی افزود: در این مسیر با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی استان قم، بسیج، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین مناطق هشتگانه شهری، ۹ پایگاه در سطح شهر ایجاد شده که به مخاطرات چهارشنبه آخر سال به صورت جدی و سریع رسیدگی کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: این پایگاه‌ها در مناطقی که مخاطرات چهارشنبه پایان سال در آن بیشتر است، جانمایی شده‌اند تا رسیدگی سریع به مشکلات احتمالی انجام شود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به بررسی اقدامات مدیریت شهری در چهارشنبه آخر سال گذشته، تاکید کرد: بررسی‌هایی برای افزایش ضریب ایمنی شهر در این ایام با همکاری نهادهای همکار صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ خاموش کننده آتش‌نشانی به کلانتری‌ها و عوامل مناطق هشتگانه واگذار شده تا در صورت وقوع آتش سوزی‌های مختصر نیاز به حضور خودروهای آتش نشانی که خود موجب ترافیک شهری می‌شوند، نباشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: خودروهای مجهز به واترجات، خودروهای حمل کننده زباله و نیروهای پاکبان و خدمات شهری در پایگاه‌های امدادی مخصوص به چهارشنبه پایان سال مستقر هستند تا هر حادثه آتش سوزی به سرعت پاکسازی شود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به فرارسیدن پنج شنبه آخر سال گفت: با همکاری سازمان آرامستان های شهرداری قم، اقدامات لازم برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان انجام شده است.

وی افزود: ۲۵ دستگاه اتوبوس به محور منتهی به آرامستان بهشت معصومه اختصاص یافته و همچنین دو دستگاه جرثقیل در اختیار پلیس راهور قرار گرفته تا امور ترافیکی پنج شنبه پایان سال ساماندهی شود.

پایان پیام/104


https://www.qom.ir/KRPlv