رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی به اقامتگاه‌های نوروزی در قم/آماده‌باش 25 ایستگاه آتش‌نشانی

ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی برای اقامتگاه‌های نوروزی در قم/آماده‌باش 25 ایستگاه آتش‌نشانی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: از اماکن اقامتی مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس، بوستان‌ها، خانه مسافرها و... بازدید و دستورالعمل کاملی در زمینه ایمنی ابلاغ‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، علی زندیه در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به آماده‌باش کامل تمامی نیروهای آتش‌نشانی قم اظهار داشت: در تمامی نقاط که تراکم حضور مردم باشد، عوامل و ماشین‌آلات آتش‌نشانی نیز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت‌های مجهز به AFT آتش‌نشانی در آمادگی کامل هستند، ابراز کرد: از اماکن اقامتی مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس، بوستان‌ها، خانه مسافرها و... بازدید و دستورالعمل کاملی در زمینه ایمنی ابلاغ‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش بوده و بازدیدهای میدانی با دستگاه‌های گازسنج و حرارتی از اماکن استقرار چادرها در بوستان‌ها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تجهیزات و آتش‌نشانان همزمان با ایام نوروز در هسته مرکزی، حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و... مستقر هستند، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها از بارش باران و برودت هوا، هماهنگی با مراکز مسقف اسکان انجام‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KYPDH