رفتن به محتوای اصلی

ثبت 1624 تماس با سامانه 137 شهرداری قم در نیمه شعبان

ثبت 1624 تماس با سامانه 137 شهرداری قم در نیمه شعبان
همزمان با نیمه شعبان، همشهریان، زائران و مسافران 1624 تماس با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در موضوعات مختلف داشتند.

به گزارش شهرنیوز، سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نیز مانند دیگر بخش‌های مجموعه شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.

در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و 624 تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم گرفته شد.

گفتنی است مسابقه 313 پلاک، مانیتورینگ اتوبوس‌ها در مسیر و آب‌گرفتگی بیشترین موضوعات مطرح‌شده با سامانه 137 شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KkPel