رفتن به محتوای اصلی
۶ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۳
معاون ناجای قم:

آمادگی پلیس برای افزایش همکاری‌ها با آتش‌نشانی قم برای آموزش ایمنی پرسنل

آمادگی پلیس برای افزایش همکاری‌ها با آتش‌نشانی قم برای آموزش ایمنی پرسنل
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با درخواست از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی گفت: شیوه‌های مختلف حریق می‌تواند به پرسنل و خانواده‌های عوامل پلیس استان آموزش داده شود.

به گزارش شهرنیوز، سرهنگ محمدرضا فرح‌بخش در بازدید سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان از ایستگاه شماره 21 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، با اشاره به همکاری مطلوب پلیس و شهرداری قم اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین این نهادها وجود دارد که ثمره آن افزایش خدمات‌رسانی به مردم شده است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری آموزشی بین پلیس و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم وجود دارد، ابراز کرد: بسیاری از یگان‌های نظامی ناجای استان نیاز به آموزش اطفای حریق داشته تا بتوانند در بحران‌ها تا زمان رسیدن عوامل امدادی، خدماتی ارائه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند در بخش‌های مختلف دیگری نیز به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد تا ضمن ارتقای توانمندی‌های پرسنل، شاهد افزایش شهری ایمن باشیم.

وی با درخواست از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی عنوان کرد: شیوه‌های مختلف اطفای حریق می‌تواند به پرسنل و خانواده‌های عوامل پلیس استان آموزش داده شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PcNu