رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

ساماندهی قبرستان نو قم از مصوبات شوراهای بازآفرینی و برنامه‌ریزی استان است/وضعیت این قبرستان در شأن مجاورت حرم مطهر نیست

شهردار قم با بیان اهمیت ساماندهی قبرستان نو گفت: با تصویب شورای بازآفرینی و شورای برنامه‌ریزی استان، ساماندهی این قبرستان آغاز شده است و متأسفانه مباحث و مشکلات این قبرستان در شأن مجاورت حرم کریمه اهل‌بیت(س) نبود.

معاون شهردار قم:

واگذاری 1442 قبر جایگزین برای قبور آرامستان های داخل شهر قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه از گذشته تاکنون در 13 آرامستان قم دفن صورت گرفته است، گفت: از زمان ممنوعیت دفن، هزار و 442 قبر معوض جایگزین قبور آرامستان های سطح شهر در آرامستان بهشت معصومه(س) واگذار شده است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

فاز نخست شهربازی سرزمین شادی قم آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک افتتاح و در ادامه به یکی از مجموعه‌های بزرگ کشور تبدیل می‌شود.

معاون شهردار قم تشریح کرد؛

سرنوشت مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه شهری

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تحقق 5 مصوبه از 10 مصوبه سفر نخست ریاست جمهوری به قم گفت: تکمیل اجرای مصوبات دور نخست سفر از مطالبات مدیریت شهری قم است.

معاون شهردار قم:

3 پروژه ادامه بلوار عماریاسر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی در سفر رئیس‌جمهور به قم تعیین تکلیف شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به سه پروژه ادامه عماریاسر تا بزرگراه امیرکبیر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: این سه پروژه برون‌شهری طی 20 سال گذشته مغفول مانده که امیدواریم در این سفر تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهري قم خبر داد:

110 میلیون یورو و 1200 میلیارد تومان هزینه تکمیل فاز نخست پروژه مونوریل قم

مدیرعامل سازمان قطار شهري قم هزینه ساخت فاز نخست مونوریل را برای اجرای 6.8 کیلومتر 110 میلیون یورو و 1200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای راه‌اندازی کارگاه عمرانی و شروع به کار به 1500 میلیارد ریال اعتبار اولیه نیاز داریم.

مورد در هر صفحه