رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند

شهردار قم خواستار حل مشکلات حقوقی و قراردادی این پروژه توسط دولت شد و گفت: بدون حل این مشکلات نمی‌توان به ساخت مونوریل ورود کرد، زیرا دستگاه‌های نظارتی این قرارداد را امضا نکرده و هر کس بخواهد این پروژه را آغاز کند مشکلاتی خواهد داشت.

عضو شورای شهر قم:

مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ضرورت اجرای خط B مترو قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اعلام عدم موافقت خود با اجرای پروژه مونوریل گفت: این پروژه نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را انجام دهد و پروژه جنبه تفریحی خواهد داشت.

رئیس شورای شهر قم مطرح کرد؛

تقدیر از فعالیت‌های شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/نقش المان‌های ورودی در رعایت مسائل فرهنگی در قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از فعالیت‌های شهرداری قم در نصب المان‌های شهدا در عوارضی، تغییر تابلو میادین شهر و نصب تابلوهایی مزین به تصاویر شهدا و نصب المان بزرگ ورودی شهر تقدیر کرد.

3 پروژه پارکینگ در سطح شهر قم فعال است/بهره‌برداری از پارکینگ بزرگ امام خمینی(ره) تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای سه پروژه پارکینگ در سطح شهر گفت: امسال بر اساس اولویت‌بندی، تملک برای ساخت پارکینگ در دستور کار قرارگرفته است.

تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم / دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند

به دنبال نصب پنج سامانه ثبت تخلفات رانندگی در بلوار غدیر، تصادفات منجر به جرح و فوت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ در این محور از شهر قم به صفر رسید.

با اجرای مونوریل امکان اجرای خط B مترو قم از بین می‌رود

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم به نظر مشاور بر عدم امکان دو خط حمل‌ونقل ریلی در یک مسیر اشاره کرد و گفت: باوجود جمعیت منطقه پردیسان در افق پانزده‌ساله، مونوریل نمی‌تواند بار سفر این منطقه را بر دوش بگیرد.