رفتن به محتوای اصلی

اخبار

طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت

تردد ۲ میلیون مسافر از پایانه‌های شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طی سال گذشته بیش از دو میلیون جابه‌جایی در پایانه‌ها انجام گرفته یعنی حدود دو برابر جمعیت قم مسافر جابه‌جا شده است.

معاون شهردار قم خبر داد

تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان

۱۵ روز کاری و سه هفته زمانی فرصت برای تعیین تکلیف مغازه‌های باقی‌مانده است و باید در این بازه زمانی پرونده تملکات این پروژه بسته شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) مطرح کرد

تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در بسیاری از انتصابات دقت مناسبی صورت نمی‌گیرد و مسائل حزبی، جناحی و سیاسی سبب آن می‌شود که کسانی که کاری را شروع یا حتی خوب هم کار می‌کنند مجبور به ترک کار و فعالیت شوند.

شهردار قم: 

ترویج معماری اسلامی-ایرانی به الگوسازی نیاز دارد

شهردار قم گفت: تغییرات وسیع در حوزه تکنولوژی و سبک زندگی ایجاب می‌کند تا حوزه علمیه و مراکز دینی به کمک مدیریت شهری برای الگوسازی در موضوعاتی همچون معماری، شهرسازی و هوشمندسازی شهر بیایند.

مدیر منطقه پنج قم مطرح کرد؛

بررسی درخواست‌های مردمی با حضور سرزده در مساجد منطقه 5 قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: حضور در مساجد و اجتماعات مردمی و رسیدگی بدون واسطه و مستقیم به مسائل و مشکلات فرصت مناسبی جهت استفاده از ظرفیت ساکنین و معتمدین محل است و این مهم در سال 1403 به‌صورت مدام ادامه خواهد یافت.

امام‌جمعه پردیسان:

مردم از عملکرد شهرداری قم رضایت دارند/مطالبات خود را از مدیریت شهری در محدوده اختیارات قرار دهیم

امام‌جمعه پردیسان با بیان رضایت مردم از عملکرد شهردار فعلی قم و مجموعه شهرداری، گفت: گاهی با انتقادهایی از شهردار مواجه هستیم که خارج از محدوده اختیارات و وظایف شهردار بوده و باید از سایر سازمان‌ها مطالبه کنیم.

تمام امکانات شهر قم در خدمت زائران و مسافران نوروزی است

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم گفت: شهرداری با تمام امکانات به میزبانی مسافران و زائران نوروزی رفته و در این مسیر تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌تقدیر است.