رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون برنامه‌ریزی شهرداری قم:

۵۹۶ پروژه شهری قم به مراحل پایانی اجرا رسیده است/سنجش مستمر عملکرد مناطق و سازمان

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: از مجموع ردیف بودجه‌های پیش‌بینی‌شده در بودجه شهرداری قم، ۵۹۶ پروژه به‌طور کامل به اتمام رسیده یا در مراحل پایانی هستند.

مدیر منطقه یک قم:

تلاش 660 نیروی خدماتی و فضای سبز منطقه یک قم همزمان با بارش برف

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: 310 نیروی خدماتی و 350 نیروی فضای سبز به‌صورت 24 ساعته و در سه شیفت کاری و شبانه‌روزی در دو روز گذشته در آماده‌باش کامل و مشغول به خدمات‌رسانی بودند.

مدیر منطقه چهار قم خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی 220 نفر نیروی خدمات شهری منطقه 4 قم همزمان با بارش برف/توزیع 1500 کیسه‌شن و نمک بین شهروندان

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به فعالیت 220 نیروی خدمات شهری منطقه همزمان با بارش نزولات آسمانی گفت: ٣٠٠ تن شن و نمک در معابر سطح منطقه و مخازن مخصوص و ١۵٠٠ کیسه‌شن و نمک بین شهروندان توزیع شد.

معاون شهردار قم:

رصد مداوم نحوه خدمات‌رسانی ناوگان عمومی قم با توجه به نزولات آسمانی/هیچ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از خدمات‌رسانی مطلوب سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی در سطح شهر قم خبر داد و گفت: نحوه خدمات‌رسانی‌ها مدام در حال رصد و پیگیری است.

آماده‌باش کامل تیم‌های نظارت و اجرایی فضای سبز قم/شهروندان از پارک خودروها و تردد در مجاورت درختان بلند و شکننده خودداری کنند

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از بامداد روز گذشته با توجه به بارش‌های سنگین برف کلیه عوامل فضای سبز سازمان، مناطق و کارگران پیمان‌های نگهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

در راستای مقابله با مخاطرات احتمالی؛

جمع‌آوری کنتورهای برق معیوب و راکد در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری قم

مدیرعامل میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به‌منظور مقابله با مخاطرات و حوادث احتمالی، کلیه کنتورها و اتصالات برق ناسالم و بدون استفاده در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری جمع‌آوری شد.