رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه دو قم:

انجام 180 تن نمک‌پاشی در سطح منطقه 2 قم/کلیه نیروهای خدماتی مناطق در آماده‌باش هستند

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ تن نمک‌پاشی در سطح منطقه انجام‌شده است، گفت: همچنین در این زمینه به مناطق ۷ و ۳ شهرداری هم که دچار مشکل شده بودند کمک‌رسانی انجام شد.

شهردار قم مطرح کرد:

آمادگی کامل شهر قم برای بارش نزولات آسمانی/ تقدیر از تلاش عوامل اجرایی برای جریان عادی خدمت‌رسانی شهرداری قم

شهردار قم خدمات‌رسانی به شهروندان در هر شرایطی را خط قرمز شهرداری قم دانست و تصریح کرد: علی‌رغم فعالیت گسترده بخش‌های مختلف شهرداری قم در نیمه شعبان، با آغاز بارش نزولات آسمانی عملیات ویژه مدیریت بحران در سطح مناطق هشتگانه شهر قم آغاز شد.

روایتی از تلاش‌های جهادی برای بازگشایی محور آیت‌الله بروجردی قم

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: از ساعت 12 تا 4 صبح امروز عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی بلوار آیت‌الله بروجردی در بدترین شرایط جوی و برودت هوا انجام شد تا این محور شریانی مسدود نشود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد؛

افزایش نظارت‌ها بر سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی قم همزمان با بارش نزولات آسمانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی پرسنل ستادی به همراه بازرسین سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه در خطوط تاکسی هسته مرکزی و پایانه‌های سطح شهر مستقرشده و بر سرویس‌دهی تاکسیرانان نظارت دارند.

مدیر منطقه سه قم:

تلاش شبانه‌روزی 1000 نفر در منطقه 3 قم برای مدیریت برف/تمامی خدمات اجرایی منطقه در حال انجام است

مدیر منطقه سه شهرداری قم از فعالیت بدون وقفه نیروهای عملیاتی شهرداری قم در سطح منطقه برای خدمات‌رسانی به شهروندان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد و گفت: هیچ‌گونه حادثه بحرانی در سطح منطقه وجود ندارد

مدیر منطقه هشت قم:

فعالیت 200 نیروی خدمات شهری منطقه 8 قم برای برف‌روبی/امدادرسانی به خودروهای گیرافتاده در برف

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تأکید بر آماده‌باش تمامی نیروهای خدماتی شهرداری منطقه در بارندگی و بارش شدید برف گفت: به چندین خودرو در دو بلوار آیت‌الله بروجردی و غدیر امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

فعالیت بدون وقفه اتوبوس‌رانی و افزایش 20 درصدی ظرفیت ناوگان همزمان با بارش برف/شهروندان قمی مدیریت سفر داشته باشند

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: فعالیت‌های اتوبوس‌های شهری با ظرفیت 100 درصدی به‌صورت عادی و استفاده از شیفت مخالف به‌عنوان رانندگان کمکی در دستور کار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

هیچ معبری در شهر مسدود نیست / تلاش برای حفظ ایمنی و امنیت شهروندان به‌منظور تردد در معابر

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از فعالیت بدون وقفه نیروهای عملیاتی شهرداری قم در سطح مناطق هشتگانه برای خدمات‌رسانی به شهروندان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد و گفت: هیچ‌یک از معابر اصلي و زيرگذرهای شهر در حال حاضر مسدود نیست.

مورد در هر صفحه