رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد

افتتاح فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده/ بازگشایی مسیر معطل افتتاح رسمی نخواهد بود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پایان عملیات عمرانی پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده خبر داد و گفت: با دستور شهردار قم به محض پایان عملیات عمرانی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و بازگشایی مسیر منتظر افتتاحیه نخواهد بود.

دکتر سقائیان‌نژاد:

مالیات بر ارزش‌افزوده همان بهای خدمات شهرداری‌هاست/انتقاد از تصمیمات مرکزی برای شهرداری‌ها/قم ارزان‌تر از شهرهای دیگر اداره می‌شود

شهردار قم با بیان اینکه تنها بودجه شهرداری از دولت‌ها، مالیات بر ارزش‌افزوده است، گفت: در گذشته شهرداری‌ها از 26 قلم بهای خدمات می‌گرفتند که به مرور به ارزش‌افزوده تبدیل شد.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

قم سرآمد بودجه عمرانی شهرداری‌های کشور/82 درصد بودجه سال 1403 عمرانی است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری قم به حدود 14 هزار میلیارد تومان خواهد رسید، گفت: از این مبلغ بودجه حدود 18 درصد برای هزینه‌های جاری و 82 درصد برای فعالیت‌های عمرانی است.

معاون شهردار قم خبر داد:

پیش‌بینی 21940 میلیارد ریال بودجه برای معاونت خدمات شهری شهرداری قم در سال 1403/قم از شهرهای ایمن کشور است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از پیش‌بینی 21 هزار و 940 میلیارد ریال بودجه برای معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری برای سال آینده خبر داد و گفت: این بودجه معادل حدود 15 درصد از بودجه سال 1403 شهرداری قم خواهد بود.

معاون شهردار قم:

صدور مجوزهای الکترونیکی شهرسازی از اولویت‌های شهرداری قم است/توسعه گردشگری معنوی با بهسازی 13 محور فرهنگی تاریخی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه موضوع شهرسازی الکترونیک در دستور کار جدی قرار دارد، گفت: صدور مجوز الکترونیکی یکی از اولویت‌هایی بوده که با دستور شهردار قم پیگیر تحقق آن هستیم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

فعال بودن 20 پروژه سرمایه‌گذاری در قم/انجام پروژه‌های بدنه فاز 5 عماریاسر و ساماندهی میدان مطهری با مشارکت‌های مردمی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: در مجموعه شهرداری قم حدود 20 پروژه سرمایه‌گذاری فعال بوده که عمده آن‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) است.