رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

عقد قرارداد همکاری آموزشی با آتش‌نشانان داوطلب خانم برای نخستین بار در قم/آموزش شهروندان به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: برای نخستین بار، سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم اقدام به عقد قرار داد با مربیان آتش‌نشان داوطلب خانم کرده است تا مربیان داوطلب خانم با برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام به آموزش‌های شهروندی ایمنی کنند.

مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از کمربندی جدید بلوار شهید خداکرم قم در نیمه نخست سال آینده

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پایان خاک‌برداری و خاک‌ریزی کمربندی موازی بلوار شهید خداکرم خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری جدول‌بندی این بلوار تمام خواهد شد و امید است در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ افتتاح شود.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

پیوست فرهنگی بوستان‌های شهرداری قم تدوین می‌شود/رشد 100 درصدی تورهای گردشگری

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: نظام‌نامه پیوست فرهنگی پروژه‌های مهم شهری در حال تدوین است و سال آینده از پیوست فرهنگی بوستان‌های شهر قم رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم:

خدمات‌رسانی 24 ساعته ناوگان اتوبوس‌رانی در نیمه شعبان/راه‌اندازی خط ویژه پردیسان-جمکران در نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از خدمات‌رسانی 24 ساعته ناوگان اتوبوس‌رانی همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: سرویس‌دهی مخصوص و ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی به پردیسان نیز در ایام نیمه شعبان انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه هشت قم:

تقاطع میدان آیت‌الله بهجت در پردیسان قم احداث می‌شود/مردم مدیریت شهری را در پیشبرد طرح‌ها و نگهداری شهر کمک کنند

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: اجرای تقاطع میدان آیت‌الله بهجت از برنامه‌های اصلی است که امیدواریم در توافق اداره راه و شهرسازی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌زودی شاهد عملیاتی‌شدن این پروژه باشیم.

نصب دستورالعمل و تابلوهای علائم هشداری در جایگاه‌های عرضه سوخت شهرداری قم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تابلوهای ویژه شامل دستورالعمل‌های خاص حین سوخت‌گیری در جایگاه‌های 10گانه تحت نظارت سازمان نصب گردید.