رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم مطرح کرد؛

همکاری ویژه شهرداری قم برای صدور پایان کار مجتمع‌های مسکونی پردیسان/آمادگی برای تقسیط بدهی‌های شرکت‌های تعاونی

شهردار قم گفت: شهرداری قم آماده تقسیط بدهی‌های شرکت‌های تعاونی است تا در یک هفته برای مجتمع‌ها مسکونی مجوز پایان کار صادر شود.

اخطار استاندار قم به واحدهای پایان کار نداشته پردیسان/کلیه خدمات بانکی مسدود می‌شود

استاندار قم گفت: شرکت تعاونی‌هایی که تعیین تکلیف واحدهای فروخته‌شده در پردیسان را تا پایان سال انجام ندهند، از ابتدای سال آینده کلیه خدمات بانکی آنها قفل شود.

مدیر منطقه هشت قم:

15500 واحد مسکونی پردیسان قم گواهی پایان کار ندارند/بدهکاری 320 میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری منطقه 8

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه 15 هزار و 500 واحد مسکونی در منطقه هشت گواهی پایان کار ندارد گفت: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا موانع را رفع و با مساعدت به شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی آن‌ها مجوز پایان کار دریافت کنند.

شهردار قم:

مردمی بودن و مردمی کردن آذین‌بندی‌ها برای شهرداری قم دارای اولویت است/دهه فجر نشانه‌ای از رشد ملت است

شهردار قم گفت: مردمی بودن و مردمی کردن آذین‌بندی برای شهرداری دارای اولویت است و در این راستا شهرداری ملزوماتی در اختیار مساجد قرار داده تا همه در بزرگداشتی درشان انقلاب سهیم باشیم.

حضور حداکثری مردم در انتخابات، نقشه‌های پوچ دشمنان را باطل می‌کند

خطیب برجسته کشور گفت: دشمنان در سه محور دوری مردم از انتخابات، عدم اجرای کارهای جهادی توسط مسئولان برای رفع مشکلات و عدم کمک به جبهه مقاومت سرمایه‌گذاری کرده است که در این زمینه همه با حضور حداکثری در انتخابات، نقشه‌های پوچ دشمنان را باطل کنند.

مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه شهری با 105 هزار میلیارد ریال اعتبار در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در دهه فجر امسال 57 پروژه شهری افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها اجرایی می‌شود که اعتبار این حجم از پروژه‌ها 105 هزار میلیارد ریال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

اقدام شهرداری قم در توزیع اقلام فضاسازی دهه فجر در کشور کم‌نظیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تقدیر از اقدام شهرداری قم در توزیع اقلام آذین‌بندی و فضاسازی دهه فجر به مساجد سطح شهر گفت: این اقدام حرکتی کم‌نظیر در کشور بوده که از سال گذشته در قم و توسط شهرداری انجام‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

برپایی غرفه‌های فرهنگی در 20 نقطه شهر قم در ایام دهه فجر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در 20 نقطه شهر با مشارکت بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی؛ غرفه‌های فرهنگی در مناطق پرتردد شهر با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند اجرای سرود برگزار می‌شود.

مورد در هر صفحه