رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد:

جمع‌آوری روزانه ۸۰ تن زباله خشک از سطح شهر قم/لزوم ساماندهی زباله گردها و گاراژهای غیرمجاز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه روزانه ۸۰ تن زباله خشک از سطح شهر قم جمع‌آوری می‌شود گفت: کنترل پدیده زباله گردی و گاراژهای غیرمجاز تفکیک پسماند برای اقتصادی بودن فرایند مدیریت پسماند شهری ضروری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

ضوابط نگهداری وسایل آتش‌نشانی منازل در قم تدوین می‌شود/برگزاری دوره‌های آموزشی آتش‌نشانی ویژه اقشار مختلف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یکی از مشکلات موجود، نگهداری از وسایل آتش‌نشانی منازل بعد از تجهیز است که ضوابط و مقرراتی در این زمینه در حال تدوین است..

صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰۵۰ هکتاری بلوار شهید خداکرم قم/مالکان برای تعیین تکلیف مراجعه کنند

مدیر منطقه سه شهرداری قم به طرح توسعه شهری ۱۰۵۰ هکتاری اشاره کرد و گفت: باتوجه به ابلاغ کاربری مسکونی در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی، مالکان می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.

با حضور مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر؛

بررسی ظرفیت‌های توسعه گردشگری قم/نقش اتاق بازرگانی در احیای اماکن تاریخی

جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان برگزار و بر اهمیت ورود بخش خصوصی برای افزایش ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی قم تأکید شد.

عضو شورای شهر قم:

قم نیازمند بودجه‌های ملی برای توسعه زیرساخت است/هزینه روزانه 25 میلیارد ریالی نگهداری شهر

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: همه بودجه شهرداری قم از محل دریافت عوارض شهری تأمین می‌شود و دولت در این زمینه به شهرداری کمکی نمی‌کند که به‌واسطه جایگاه ملی این شهر نیازاست بودجه‌هایی برای ایجاد زیرساخت‌ها از سوی دولت پیش‌بینی شود.