رفتن به محتوای اصلی

اخبار

خبرهای خوش معاون ترافیک شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل/از افزایش 3 برابری سامانه‌های ثبت تخلفات تا اجرای مطالعات بازنگری خطوط تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال جاری نصب و راه‌اندازی 5 سامانه در بلوار غدیر، 4 سامانه در بلوار خداکرم و 10 سامانه در پردیسان در دستور کار قرار دارد که سامانه‌های ثبت تخلفات در سال جاری با رشد 3 برابری روبرو می‌شود.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهری شهرداری قم خبر داد؛

انتشار فراخوان هفتمین دوره مسابقه شهروندی عکاسی پاییز برگ‌ریز در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: فراخوان هفتمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در بوستان‌ها و معابر شهر قم منتشر شد.

در راستای بهبود محیط کسب‌وکار؛

سامانه «سامان بازار قم» به‌زودی آغاز به کار می‌کند

سامانه «سامان بازار قم» جهت ساماندهی و در راستای اجرای آیین‌نامه ماده 16 قانون بهبود مستمر محيط کسب‌وکار و حمایت از مشاغل خانگی توسط سازمان میادین شهرداری قم به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر:

نیاز محله چهل‌اختران قم به دسترسی‌های ترافیکی/اجرای ساماندهی چهل اختران در 4 پروژه

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر با اشاره به اینکه بهسازی محله چهل اختران با چهار پروژه جداگانه فعال است، گفت: این محله به یک معبر ۱۶ متری برای تکمیل دسترسی‌ها نیاز دارد که انجام آن توسط شورای عالی معماری و شهرسازی متوقف شده است.

فرماندار قم:

مشکل معارضین اراضی منطقه ریل‌های متروکه قم بزودی حل خواهد شد

فرماندار قم با اشاره به روند حل مشکل معارضین ریل‌های متروکه جمع‌آوری‌شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود مشکل معارضین اراضی مربوط به منطقه ریل‌های متروکه به‌خصوص پیرامون بوستان نجمه این شهر تا دو ماه آینده نهایی شود.

مورد در هر صفحه