رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

انتقاد از نبود مدیریت یکپارچه شهری/25 دستگاه برای شهر تصمیم‌گیری می‌کنند

شهردار قم با انتقاد از نبود مدیریت یکپارچه شهری و تنزل جایگاه شهرداری و شورای شهر گفت: متأسفانه درک درستی از واقعیت‌های شهرداری در بین دولت و مجلس وجود ندارد.

با حضور شهردار قم؛

اجرای رویداد ملی صبح زیتون در قم/کاشت نهال‌های زیتون همراه با معلولین به یاد شهدای فلسطینی

رویداد ملی صبح زیتون با حضور شهردار قم و همزمان با ایام روز جهانی معلولین برگزار و درختان زیتون به یاد 100 هزار شهید فلسطینی در قم کاشته شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم مطرح کرد:

لزوم تقویت مشارکت عمومی در جهت ساماندهی نماهای شهری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: برای ساماندهی نماهای شهری در راستای رسیدن به هدف شهرسازی و معماری اسلامی به دنبال تقویت مشارکت عمومی هستیم.

معاون شهردار قم:

"مردم محوری" و "مسجد محوری" 2 رویکرد مدیریت شهری قم در برگزاری مراسمات و برنامه‌های اجرایی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در برگزاری مراسمات مردم محوری و مسجد محوری دو رویکرد اساسی است و هرکجا از این ظرفیت‌های مردمی استفاده شد توانسته‌ایم تأثیرگذار باشیم و رسالت‌های خود را به بهترین شکل اجرایی کنیم.

مزین شدن 905 کوچه به تابلوهای جدید شهدا در قم/نصب 10 سردیس شهدا تا پایان سال

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به نام‌گذاری دو هزار کوچه به نام شهدا در قم اذعان کرد: تاکنون 905 کوچه با تابلوهای جدید همراه با نام، تصاویر و اطلاعات تکمیلی شهدا مزین شده‌اند و در آینده 300 تابلوی جدید نیز نصب می‌شود.

اطلس فرهنگی شهر قم تدوین می‌شود/وجود 163 دوربین نظارتی و 30 دوربین پلاک خوان در قم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در حال حاضر با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دنبال تولید اطلس فرهنگی شهر بر مبنای داده‌ها و المان‌های فرهنگی هستیم.

برگزاری تورهای روایت پیشرفت در شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: حسب دستور شهردار قم، تورهای روایت پیشرفت برای معرفی ظرفیت‌ها، خدمات، امیدآفرینی، شرح فعالیت‌ها و... ویژه اقشار مختلف در دستور کار قرار دارد.

مورد در هر صفحه