رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه یک قم خبر داد:

صدور پروانه تجاری رایگان برای املاک در مسیر پروژه دروازه ری/درخواست همکاری بیشتر برای پیشبرد طرح دروازه ری

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه اجرای پروژه بهسازی محله دروازه ری نیازمند مشارکت اهالی است گفت: در این پروژه برای باقیمانده املاک در مسیر پروانه رایگان تجاری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین عنوان کرد:

حمایت سازمان میادین شهرداری قم از مشاغل خانگی/"خودکفایی محله" رویکرد جدید سازمان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: رویکرد جدید سازمان میادین، خانواده محوری و در نهایت خودکفایی محله در زمینه تأمین نیازهاست، که البته اجرایی شدن این رویکرد نیازمند یک تحول فرهنگی بزرگ است.

سرنوشت نامعلوم پروژه جایگزین ریل های متروکه در قم

پروژه جمع‌آوری ریل‌های متروکه که سالیانی مردم انتظار ساماندهی و جمع‌آوری آن را داشتند با وجودی که در ردیف مصوبات سفر دولت سیزدهم بود و به رغم وجود طرح‌های مطالعاتی برای تغییر کاربری آن، اکنون کلافی سردرگم بی تکلیف رها شده است.

با حکم رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت؛

عضویت مدیر مرکز پدافند غیرعامل شهرداری قم در کمیته ملی کاهش خطر حوادث و سوانح کشور

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با حکم رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عضو کمیته ملی کاهش خطر حوادث و سوانح کشور شد.

مرمت سرای ملاحسین و بهسازی محور فرهنگی تاریخی مسجد جامع با همکاری شهرداری قم

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از بهسازی محور فرهنگی تاریخی مسجد جامع و مرمت سرای ملاحسین با همکاری شهرداری قم خبر داد.

افزوده شدن ۱۳ مناسبت به تقویم ملی و کم لطفی مسئولان به ثبت روز قم

از مردادماه ۱۳۹۷ و تصویب اولیه نام‌گذاری روزی به نام قم در شورای اسلامی شهر قم تا امروز ، بارها از زبان مسئولین تلاش برای ثبت روز قم در تقویم ملی را شنیده‌ایم ولی در عمل اتفاقی نیفتاده است.