رفتن به محتوای اصلی

اخبار

وزارت کشور متولی تأمین ناوگان متروهای کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم وزارت کشور را متولی اصلی تأمین ناوگان موردنیاز مترو در کشور دانست و گفت: شهرداری قم به‌منظور تأمین ناوگان خط یک مترو قم تعامل همه‌جانبه و پیگیری مستمر از وزارت کشور را در دستور کار داشته و دارد.

شهردار قم مطرح کرد:

شهرداری در پروژه منوریل تصمیم‌گیر نیست

شهردار قم اجرای پروژه منوریل را منوط به مشخص شدن ابعاد مختلف پروژه و تعهدات دولت، شهرداری و پیمانکار دانست و تصریح کرد: اگر دولت، استانداری و شورای شهر قم به این نتیجه برسند که منوریل باید تا پردیسان ادامه یابد، شهرداری قم به خرد جمعی احترام خواهد گذاشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل مطرح کرد 

شهر قم آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل گفت: اقدامات لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در حمایت از مردم مظلوم غزه جهت حضور مردم شهر قم انجام‌شده است.

استدلال اکثریت اعضای شورای شهر قم برای مخالفت با تحقیق و تفحص / ایجاد خلل در راه اندازی متروی قم خسارت بزرگی است 

بستر نظارتی برای شورای اسلامی شهر درهمه زیر مجموعه شهرداری درهر زمانی فراهم بوده و دراین راستا انجام وظایف به قوت وبه نحوه تمام و کمال ادامه خواهد داشت.

معماران و شهرسازان نسبت به سیما و منظر شهری مسئولیت دارند 

رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: معماران تنها مسئول طراحی ساختمانی که به آنها سپرده شده است نیستند بلکه میبایست در قبال سیما و منظر شهر و نیز تاثیر آن بر روان دیگر شهروندان توجه ویژه ای داشته باشند.

با مشارکت شهرداری قم؛

آغاز به کار پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم

پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم با حضور تیم‌های شرکت‌کننده و مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آغاز شد. 

با مشارکت شهرداری قم برگزار می‌شود؛

همایش دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان قمی در حمایت از مردم مظلوم غزه

در آستانه روز ملی مبارزه استکبار و در حمایت از مردم مظلوم غزه همایش دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان قمی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.