رفتن به محتوای اصلی

اخبار

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در 15 بوستان قم/وجود 45 سازه فرهنگی در شهر

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان این شهر صورت می‌گیرد که بخشی از آن‌ها در خصوص عفاف و حجاب است

تدوین شیوه‌نامه فرهنگی حجاب و عفاف در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم از تدوین شیوه‌نامه فرهنگی در سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: در حال طراحی و تدوین شیوه‌نامه‌ای در حوزه عفاف و حجاب هستیم تا به‌صورت ثابت در تاکسی‌ها نصب شود.

همزمان با روز بدون پلاستیک؛

ارائه آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند در فروشگاه‌های قم/ توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ارائه آموزش‌های مرتبط با مفاهیم مدیریت پسماند در فروشگاه‌های بزرگ قم همراه با توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان همزمان با روز 21 تیر بدون کیسه پلاستیکی خبر داد .

سطح همکاری شهرداری قم در موضوع حجاب و عفاف در کشور بی‌نظیر است/مدیریت شهری پای‌کار قرارگاه 19 دی قم

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی گفت: همکاری شهرداری قم در عرصه فضاسازی تبلیغاتی حجاب و عفاف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه در کشور کم‌نظیر است.

ساخت بوستان عفاف و حجاب در منطقه 2 قم/لزوم استفاده از فرصت بوستان‌ها در ترویج اقدامات فرهنگی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ساخت بوستان شاخص حجاب و عفاف در منطقه دو خبر داد و گفت: بوستان بانوان منطقه دو به‌صورت ویژه به موضوع حجاب و عفاف پرداخته و طرح بوستان بر اساس نمادهای اسلامی طراحی‌شده است

رئیس شورای شهر قم:

مدیریت شهری قم در اجرا و حمایت از برنامه‌های فرهنگی پیشگام است/اهتمام ویژه در حمایت از برنامه های حجاب و عفاف

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری و شورای شهر قم همیشه در اجرا و حمایت از برنامه‌های فرهنگی پیشگام بوده و فراتر از وظایف قانونی خود در این حیطه عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم:

برگزاری آموزش‌های تخصصی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ویژه رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ترویج فرهنگ عفاف حجاب ویژه رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی خبر داد.

عضو شورای شهر قم:

مدیریت شهری در قم پیشگام اجرای طرح حجاب و عفاف در کشور است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اجرای طرح شهربانو در شهر مقدس قم، گفت: شهرداری قم با انجام طرح شهربانو، این ظرفیت را دارا است که با اجرای دقیق آن به‌عنوان شاخص در سطح کشور و الگوی انجام شده موفق در این زمینه معرفی گردد.

مورد در هر صفحه