رفتن به محتوای اصلی

اخبار

"طباطبایی نژاد" دبیر ستاد دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر استان قم شد

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبائی نژاد طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، به‌عنوان دبیر ستاد دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر منصوب شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم:

تکمیل فاز نخست مترو قم 700 میلیارد تومان نیاز دارد/از نرخ زمان بهره‌برداری از مترو در کشور عقب نیستیم

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل و عمده کارهای باقیمانده در فاز نخست پروژه مترو، بخش‌هایی از ایستگاه‌های عبوری و بخش‌هایی از دیو است که حدود 700 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این فاز نیاز داریم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

پیش‌بینی خرید 40 میدل باس برای افزایش خدمات‌رسانی در ناوگان عمومی شهری قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: برای امسال نیز تدابیری در نظر گرفته‌شده که خرید 40 دستگاه میدل‌باس در دستور کار داریم و خرید خودروهای ون برای برخی خطوط که قابلیت ایجاد خط اتوبوس وجود نداشته نیز ازجمله تدابیر است.

اجرای عملیات لوله‌گذاری بلوار محتشم کاشانی قم با اعتباری بالغ‌بر 255 میلیارد ریال

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: به‌منظور تقویت زیرساخت‌های شهری در راستای دفع و هدایت آب‌های سطحی، باهدف رسیدن به توسعه و عمران شهری، عملیات اجرایی لوله‌گذاری برای کنترل آب‌های سطحی بلوار محتشم کاشانی در حال اجراست.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

هزینه 400 میلیارد تومانی نگهداشت نظافت و جمع‌آوری زباله شهر قم/متأسفانه 12 درصد پسماند خارج از نوبت جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در سال جاری 400 میلیارد تومان هزینه نگهداشت نظافت و جمع‌آوری زباله شهر قم می‌شود.

بهای تملک املاک میدان تره‌بار شهید مطهری قم به‌روز پرداخت می‌شود/مالکان برای تعیین تکلیف زودتر میدان همکاری داشته باشند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: مالکان املاک میدان تره‌بار شهید مطهری در صورت تملک ملک توسط شهرداری، بهای ملک خود را به‌روز دریافت می‌کنند و ضرری متوجه صاحبان این املاک نخواهد بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم:

۲ هزار پرونده ساختمانی قلع بنا در منطقه ۲ قم شامل قانون تبدیل به جریمه شدند

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با اشاره به اینکه ۲ هزار پرونده قلع بنا در منطقه ۲ شامل قانون تبدیل به جریمه شدند، گفت: این قانون مدت محدود دارد و از مؤدیان واحد شرایط دعوت می‌شود برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.