رفتن به محتوای اصلی

اخبار

با حکم شهردار قم

توکلی مقدم سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم شد

شهردار قم با قبول استعفای سید مرتضی حسام‌نژاد از مسئولیت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم به علت مسائل شخصی و اتمام دوره مأموریت پس از حدود 6 سال، مهرداد توکلی مقدم را که از سال 1394 در سمت مدیر کل امور مالی در شهرداری قم مشغول به فعالی بود را به‌عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم مطرح کرد:

سازمان توسعه و عمران بازوی توانمند شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری است

ملائی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم سازمان توسعه و عمران را بازوی توانمند شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری دانست و بر لزوم بسترسازی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم خبر داد:

فرصت محدود تعیین تکلیف املاک دارای رأی قلع قطعی

طلائی با اشاره به فرصت محدود جهت تعیین تکلیف و دریافت عدم خلاف یا اخذ پایان کار بر اساس بند ت تبصره 6 قانون بودجه سال 1402، اظهار داشت: چنانچه ساختمانی که دارای حکم قلع در محدوده شهری تا پایان سال 1400بوده و ازنظر اصول سه‌گانه شهرسازی، فنی و بهداشتی مورد تائید سازمان نظام‌مهندسی و کارشناسان رسمی دادگستری باشد و ملک مذبور اگر تجاوز به معابر شهری و املاک مجاور و تغییر کاربری باغات و فضای سبز نداشته باشد، امکان بهره‌مندی از این قانون را داراست.

گزارش تصویری: برگزاری جشن ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در قم

آیین جشن ازدواج تعدادی از کارکنان ادارات قم، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با مشارکت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم به مناسبت سالروز ازدواج خجسته امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

گزارش تصویری: اجرای آموزش مفاهیم پسماند در بوستان‌های بزرگ شهر قم

با توجه به حضور شهروندان در ساعات پایانی روز در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر، ارائه آموزش‌های محیطی در قالب تئاتر و نمایش، باور پذیری و تأثیرگذاری ویژه‌ای در تقویت مشارکت و همکاری شهروندان در مسائل شهری به دنبال خواهد داشت.

مورد در هر صفحه