رفتن به محتوای اصلی

اخبار

اجرای طرح جامع استفاده از پساب در فضای سبز جنگلی و کمربند سبزقم

چتر خشکسالی و محدودیت منابع آبی نتوانسته است مانع توسعه فضای سبز کلانشهر کویری مانند قم شود اما با توجه به اهمیت حفظ منابع با ارزش آبی این شهر باید برای توسعه فضای سبز از پساب و با اصلاح الگوی کشت پیش رود.

توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم صورت گرفت؛

تجلیل از 2 ورزشکار قهرمان قم

توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از 2 ورزشکار قهرمان استان قم که «قهرمانی» را با «پهلوانی» در آمیختند، با حضور جمعی از مسوولان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

تأکید عضو شورای اسلامی شهر قم بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌ها

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، بر ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهری تأکید کرد و گفت: می‌توان ورزش را در بوستان‌ها، مکان‌های مناسب و یا در زمین‌های ورزشی موجود رواج داد. 

امضای تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان قم 

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اداره کل ورزش و جوانان استان قم تفاهم‌نامه‌ای را درزمینهٔ همکاری، هم‌اندیشی و مشارکت در برگزاری برنامه‌های ورزشی امضا کرد. 

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: المپیاد ورزشی «افتخار شهر» با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان قم امسال برگزار می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم:

14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: 14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می‌شود که مالکین باید هر چه زودتر مراجعه کنند.