رفتن به محتوای اصلی

درباره اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات

اداره کل بازرسی در شهرداری قم در سال ۱۳۷۲ به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریتی در قالب مکانیسیم هدفمندی که ضمانت اجرایی برنامه ها را افزایش می دهید تاسیس گردید که با هدف نظارت و پیگیری، انجام تحقیقات و بازرسی‌های مستمر و ادواری لازم از کلیه واحدهای مختلف شهرداری قم و سازمانها و دیگر نهادهای وابسته به حوزه شهرداری قم به فعالیت می‌پردازد. بررسی شکایت‌های مردمی و جمع‌آوری اسناد و مدارک مرتبط با موضوعات شکایت به منظور کشف نوع خلاف بخشی از شرح وظایف این سازمان بوده و این اداره کل بواسطه سامانه نظارت همگانی بازرسی شهرداری قم ۱۸۸۸ و لینک ارتباطی موجود در همین سامانه به طور مستمر فعالیت ها و درخواست های شهروندان را دریافت، پایش و به سازمانها و مناطق شهرداری قم ارجاع می نماید. سامانه های مذکور بعنوان سامانه نظارت همگانی اداره کل بازرسی شهرداری قم آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب ( انتقاد، شکایت، پیشنهادات) می باشد.

راه های ارتباطی

025-30444233

آدرس

بلوار امام موسی صدر(خاکفرج)، ساختمان مرکزی شهرداری، طبقه اول

پست الکترونیک

info@qom.ir fava@qom.ir

زمان کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:30 الی 14:20
پنجشنبه: 7:30 الی 13:30