رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

کارکنان شهرداری قم حامی 1800 کودک یتیم استان می‌شوند

کارکنان شهرداری قم حامی 1800 کودک یتیم استان می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرداری قم گفت: در این طرح حمایت و حتی سرپرستی هزار و 800 کودک یتیم استان توسط بخش‌های مختلف و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهرداری برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت ایام‌های مختلف 9 تا 19دی‌ماه شامل دهه بصیرت، هفته مقاومت، سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرداری قم تصریح کرد: در این طرح حمایت و حتی سرپرستی هزار و 800 کودک یتیم استان توسط بخش‌های مختلف و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه 12 دی‌ماه سالروز تأسیس شهرداری قم و 114 سالگی شهرداری قم است، تصریح کرد: با مساعدت شهردار قم، 50 میلیارد ریال برای راه‌اندازی موزه شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yQPlD