رفتن به محتوای اصلی
۲۰ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
معاون شهردار قم خبر داد:

پیش‌بینی مسیرهای مختلف دسترسی برای مدیریت ترافیک در بلوار عماریاسر

پیش‌بینی مسیرهای مختلف دسترسی برای مدیریت ترافیک در بلوار عماریاسر
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کل مسیر تونل و فاز 5 عماریاسر بیش از 2 کیلومتر خواهد بود، گفت: با توجه به پیش‌بینی وجود ترافیک در این محور، راه‌های دسترسی مختلفی در نظر گرفته‌شده تا بتوان میزان ترافیک را تا حدودی مدیریت کرد.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده در بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار و مدیرکل و معاون سازمان بازرسی استان قم از پروژه‌های عمرانی شهر قم، با اشاره به اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر اظهار داشت: این پروژه در 120 هزار مترمربع زیربنا اجرایی می‌شود که شامل 3 طبقه منفی برای پارکینگ، منفی یک به‌عنوان ترمینال مسافری و همکف به‌صورت رواق حرم مطهر و مراکز خدمات زائر خواهد بود.

وی آخرین وضعیت پروژه فاز 5 عماریاسر و تونل غدیر را مورد توجه قرار داد و افزود: خاک‌برداری و جداره سازی تونل از چهارمردان تا خیابان معلم در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کل مسیر تونل و فاز 5 عماریاسر بیش از 2 کیلومتر خواهد بود، مطرح کرد: با توجه به پیش‌بینی وجود ترافیک در این محور، راه‌های دسترسی مختلفی در نظر گرفته‌شده تا بتوان میزان ترافیک را تا حدودی مدیریت کرد.

وی با تأکید بر اینکه در این پروژه بیش از 2 هزار و 400 تن میلگرد مصرف‌شده است، ابراز کرد: در بخشی از تونل غدیر پارکینگی به ظرفیت بیش از 400 سلول تأمین‌شده است.

حلوایی زاده با اشاره به 100 هزار مترمکعب خاک‌برداری برای تونل غدیر تصریح کرد: برای فاز 5 عماریاسر نیز 100 هزار مترمکعب نخاله برداری و آواربرداری انجام خواهد گرفت.

وی حجم هزینه کرد عمرانی این پروژه را بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد به غیر از تملکات دانست و یادآور شد: متأسفانه کلکسیونی از تأسیسات شهری در این پروژه وجود داشت که علیرغم ایجاد وقفه‌هایی در روند پروژه، با هماهنگی و همکاری‌ها رفع شده است.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/lUNM