رفتن به محتوای اصلی

پیش‌بینی افتتاح فرهنگسرای شهریار قم در خرداد 1403

پیش‌بینی افتتاح فرهنگسرای شهریار قم در خرداد 1403
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه فرهنگسرای شهریار هم‌اکنون 12 درصد بوده که پیش‌بینی بهره‌برداری آن برای خردادماه سال آینده می‌شود.

علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تکمیل فرهنگسرای شهریار اظهار داشت: شهرداری در راستای توسعه امور فرهنگی شهر اقدام به تکمیل پروژه فرهنگسرای شهریار با قراردادی بالغ‌بر 356 میلیارد ریال کرده که شامل ساختمانی در دو طبقه به مساحت هزار و 760 مترمربع با کاربری‌های اداری، ورزشی، آموزشی و آمفی‌تئاتر است.

وی از تحویل زمین پروژه از اواخر تیرماه سال جاری خبر داد و مدت قرارداد را 10 ماه اعلام کرد و افزود: تاکنون خاک‌برداری پروژه، تقویت ستون و دیوارهای بتنی، اجرای کرسی و قلوه ریزی کف، حفر 4 حلقه چاه، اجرای آرماتوربندی تیرهای سقف تیرچه‌بلوک صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، پروژه هم‌اکنون در حال مقاوم‌سازی سازه اجرا شده و تکمیل ابنیه از قبیل سقف دوم قسمت اداری قرار دارد.

وی هدف اجرای این پروژه را توسعه امورات فرهنگی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار ذکر کرد و یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه هم‌اکنون 12 درصد بوده که پیش‌بینی بهره‌برداری آن برای خردادماه سال آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در بوستان شهریار در خیابان کارگر منطقه شش اجرایی می‌شود، اضافه کرد: مهم‌ترین مانع تسریع در این پروژه تملک عرصه پروژه از کتابخانه‌های استان قم بوده که در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/MDPlb