رفتن به محتوای اصلی
۲۸ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد:

پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی تقاطع فردوسی-آیت‌الله صدوقی قم

پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی تقاطع فردوسی-آیت‌الله صدوقی قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان یاسمن و فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۷۰ درصد از معارضات آن مرتفع شده است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح فردوسی-آیت الله صدوقی اظهار داشت: پروژه تقاطع خیابان یاسمن و فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی با بیان اینکه این پروژه معارضات بسیار جدی داشت که حدود ۷۰ درصد مرتفع شده است، افزود: در سمت محور فردوسی پایه‌ها ۹۰ درصد تکمیل و عرشه دو پارت بتن‌ریزی شده است و در بخش خیابان یاسمن نیز پایه‌ها در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: در بلوار فردوسی معارض برق، گاز و مخابرات جابه‌جا شد و در معارضات خیابان یاسمن جابه‌جایی لوله آب باقی‌مانده که هنوز منتقل نشده است و سرعت پروژه را معارضات کمی پایین‌تر آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های شهری در محورهایی که ترافیک مداوم دارند کار سختی است، گفت: یکی از نگرانی‌های موجود در اجرای این پروژه انحراف ترافیک بلوار صدوقی است، زیرا در عمل با انجام عملیات بخشی از بلوار مسدود می‌شود، اما نمی‌خواهیم معبر را مسدود کنیم که در این زمینه چند گزینه برای انجام عملیات در حال بررسی است‌.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tFPpd