رفتن به محتوای اصلی
۵ دی, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵

پیام شهردار قم در پی شهادت سردار شهید مدافع حرم سیدرضی موسوی

پیام شهردار قم در پی شهادت سردار شهید مدافع حرم سیدرضی موسوی
در پی شهادت سردار رشید اسلام شهید سید رضی موسوی در حین انجام عملیات مستشاری نظامی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام، شهردار قم با صدور پیامی پیوستن این سردار سرافزار به یاران و همرزمان شهیدش را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شهرنیوز؛ متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

شهادت اجری است الهی که به واسطه فطرت پاک، تقوای باطن، شجاعت و رشادت ارزانی آنانی می‌گردد که آگاهانه مسیر حق و حقیقت را برگزیدند و در این راه مقاومت، صبر و بصیرت را توشه خود ساختند تا با
شهد شیرین شهادت به دیدار معبود بشتابند.

خبر اقدام سخیف و رذیلانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی دیگر از قهرمانان و اسطوره‌های ایران اسلامی، شهید والامقام سید رضی موسوی از مدافعان سلحشور حریم اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام موجب اندوه فراوان شد.

هر چند هم‌نشینی با اولیا و انبیا الهی و پیوستن این شهید مدافع حرم با همرزمان شهیدش در سرای برین مایه‌ی مباهات و غبطه است، اما فقدان این نیروی ارزشمند زخمی عمیق و ماندگار بر پیکره جبهه قدرتمند مقاومت اسلامی خواهد بود.

مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های این سرباز سرافراز اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها از یادها نخواهد رفت و بر تارک تاریخ به یادگار خواهد ماند.

شهادت این پاسدار حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام در آستانه سالگرد شهادت فرمانده شهیدش؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، همرزمان شهید در مجموعه سپاه قدس و محور مقاومت اسلامی، مردم عزیز ایران اسلامی و علی‌الخصوص خانواده معزز و بازماندگان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امید آن دارم روح بلند و ملکوتی شهید سید رضی موسوی در روز جزا دستگیر و شفیع ما باشد.


https://www.qom.ir/ttPQq