رفتن به محتوای اصلی
۲۸ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳

پیام شهردار قم به مناسبت روز "پرستار"

پیام شهردار قم به مناسبت روز
شهردار قم در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است:

زینب سلام‌الله علیها ثمره‌ای است از شجاعت، فضیلت، بصیرت، بلاغت و صبر آل طه علیهم‌السلام که تبلور و تجلی عظمت حادثه‌ای چون عاشورا جز با پیام‌آوری او از کسی ساخته نیست و به‌حق فرزند زهرا(سلام‌الله علیها) و علی (علیه‌السلام) بودن برازنده اوست.

محنت و مصیبت شهادت مادر، پدر، برادران و فرزندان و غم اسارت هیچ‌یک مانع از شکست او در برابر ظلم و ستم‌پیشگان نشد و همواره باصلابت و رشادت خود هیمنه پوشالی آنان را در هم کوبید و راستی، صداقت و آزادگی در راه حق‌تعالی را استوارانه فریاد زد.

ولادت با سعادت این اسوه صبر و پرورش‌یافته دامن زهرای بتول (سلام‌الله علیها) که علم و حلم او نیز سرآمد است و لقب عقیله بنی‌هاشم سزاوار او، به نیکی با عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است.

فرارسیدن این میلاد آسمانی را به تمام شیعیان جهان و به‌ویژه پرستاران تبریک عرض نموده و از خداوند منان خواستار عزت و سربلندی برای پرستاران عزیز و گران‌قدر ایران اسلامی هستم که عطوفت، مهربانى و مراقبت را در سایه دانش، تجربه و مهارت نثار بیماران می‌کنند و در سختی بیماری در کنارشان هستند.

فراموش نمی‌کنیم در گوشه‌ای از جهان، این روزها پرستارانی در کوران فاجعه، تیماردار بیمارانی بی‌گناه هستند و امیدوارم جنایات فجیع و نسل‌کشی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در نوار غزه دل هر آزاده‌ای را خون کرده است، به‌زودی با برچیده شدن این لکه ننگ انسانیت و نابودی کامل صهیون پایان پذیرد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/MKPCE