رفتن به محتوای اصلی
۱۳ دی, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷

پیام شهردار قم به مناسب میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهید سلیمانی

پیام شهردار قم به مناسب میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهید سلیمانی
شهردار قم در پیامی، 13 دی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را تبریک و سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

13 دی‌ماه امسال مصادف با مناسبت‌هایی پربار و معنوی شده است؛ هم‌زمانی ولادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه، با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آغاز هفته مقاومت، دهه بصیرت امسال را از دیگر سال‌ها متمایز ساخته است.

حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، الگویی برای تمام زنان جهان هست که در زندگی کوتاه خود نمونه‌ای از عشق، محبت، صبر و استقامت بود و سیره‌ی زندگی هرچند کوتاه ایشان مملو از تلاش و جهد در راه حق، عدالت و ولایت بود و مقام شامخ مادری که سرآمد آن‌هاست و دامان پرمهر ایشان مأمن تربیت و پرورش نسل امامان شیعه بوده است.

تجلیل از زنان و مادران سرزمین عزیز ایران اسلامی بهانه‌ای است در سالروز این میلاد پربرکت که قدر بدانیم عشق، محبت و ایثار آنان را در مسیر تربیت و تعالی جسم و روح مردمان این سرزمین و این مناسبت را صمیمانه به‌تمامی زنان ایران پاک اسلامی تبریک می‌گویم.

همچنین گرامی می‌داریم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در پی عمری اخلاص و حق‌طلبی، شناخت و بصیرت و پیروی از ولایت با جهاد در میدان نبرد استکبار جهانی، جبهه مقاومت اسلامی را در کشورهای مختلف راهبری کرد و توانست سبب‌ساز دستاوردهای بزرگی برای این جبهه و پیروزی‌های اسلام عزیز در گستره جهان باشد.

تفکر و جهان‌بینی سردار سلیمانی امروز دیگر نه‌تنها در محدوده مرزهای ایران اسلامی، بلکه در بین تمام جهانیان طنین انداخته و فریاد حق و حقیقت برآمده از بصیرت و شناخت او، مسیر روشنی است برای آزادگان و آزادی‌ خواهان جهان.

امروز نهضت مقاومت اسلامی قدرتمندتر از هر زمان، کابوس ابرقدرت‌های پوشالی استکبار جهانی شده است و علی‌رغم فجایع انسانی آنان در کشورهای اسلامی نظیر کشتار بی‌رحمانه بیش از 20 هزار نفر مسلمانان ساکن نوار غزه فلسطین اشغالی در ماه‌های اخیر، هرروز شاهد افول و سقوط آنان هستیم و با یاری خداوند متعال در آینده نزدیک انحطاط کامل آنان را به نظاره خواهیم نشست.

نام‌گذاری هفته مقاومت نیز یادآور این مهم است که باید با تلاش جهادی و تحت لوای ولایت در مسیر اعتلای ایران اسلامی با تمام قدرت به‌پیش رفته و در برابر تمامی تحریم‌ها و فشارها، به دفاع از حق و عدالت ادامه داده و توطئه‌ها و خدعه‌های دشمنان را خنثی‌سازیم.

از خداوند متعال برای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی آرزوی سلامتی و طول عمر نموده و امیدوارم تحت لوای ولایت حضرت صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف عزت و پیروزی برای ملت ایران و جامعه اسلامی همواره برقرار و پایدار بماند.

با احترام -سید مرتضی سقائیان‌نژاد-شهردار قم

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/yDPVt