رفتن به محتوای اصلی
۶ تیر, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴

پوشش حداکثری ناوگان تاکسیرانی قم هم‌زمان با عید سعید قربان و مراسم دعای عرفه

پوشش حداکثری ناوگان تاکسیرانی قم هم‌زمان با عید سعید قربان و مراسم دعای عرفه
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با عید قربان و روز عرفه در نقاط مختلف شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز؛ قاسم طالبی با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سازمان تاکسی‌رانی جهت خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان مراسم روز عرفه و نماز روز عید سعید قربان در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائرین به‌ویژه در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران تعداد 500 دستگاه تاکسی  جهت سرویس‌دهی و جابجایی مسافرین در نظر گرفته‌شده است .
وی آمادگی پایانه‌های هسته مرکزی شهر شامل چهارراه بازار، میدان شهید مطهری، چهارراه شهدا، عمار یاسر و بلوار بهار را یادآور شد و افزود: این پایانه‌ها با ظرفیت کامل و پوشش تاکسی‌های خطوط برای انتقال مسافرین و شهروندان پس از اتمام مراسم دعای عرفه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد بود .
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با درخواست از شهروندان جهت عدم استفاده از خودروهای شخصی گفت: سعی شده تا پوشش حداکثری ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای عید سعید قربان و مراسم دعای عرفه انجام گیرد.
طالبی همچنین از پیشبینی یک‌صد دستگاه تاکسی و خودروی ون جهت سرویس‌دهی و جابجایی شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد و اضافه کرد: این سرویس‌دهی از مقابل درب شماره 2  انجام می‌پذیرد .
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از اخذ کرایه اضافی، امتناع از حمل مسافر و عدم سرویس‌دهی با شماره تلفن 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت  سازمان) و سامانه 137 شهرداری قم  تماس گرفته و تخلفات را گزارش نمایند ./103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/g7NC