رفتن به محتوای اصلی
۲۰ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
شهردار قم:

پروژه‌های کلان شهری طی دهه کرامت در قم افتتاح می‌شود/لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای گرامیداشت دهه کرامت در طول سال

پروژه‌های کلان شهری طی دهه کرامت در قم افتتاح می‌شود
شهردار قم گفت: چند کلان پروژه شهری در دهه کرامت در قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که این امر زمینه‌ساز ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: برنامه‌های دهه کرامت نباید کلیشه‌ای باشد و باید به سمت برنامه‌های تحولی و نو حرکت کنیم و نباید فقط به همان برنامه‌های تکراری هر ساله اکتفا شود.

شهردار قم با بیان اینکه باید نسبت به بزرگداشت دهه کرامت دغدغه داشته باشیم گفت: این امر مناسب نیست که فقط در ایام نزدیکی دهه کرامت همایش‌ها و نشست‌هایی برگزار شود و در طول سال در این زمینه باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: آذین بستن شهر در ایام دهه کرامت خوب است اما باید برنامه‌های در خور کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام در شهر مقدس قم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

سقاییان نژاد ادامه داد: مسئولان فرهنگی قم باید از ماه‌های قبل از دهه کرامت نسبت به تولید محتواهای فرهنگی برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: چند کلان پروژه شهری در دهه کرامت در قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که این امر زمینه‌ساز ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/RfPeY