رفتن به محتوای اصلی
۱۳ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۴

پروژه دمنوش خانه و مرکز آموزش گیاهان دارویی در بوستان علوی قم راه‌اندازی می‌شود

پروژه دمنوش خانه و مرکز آموزش گیاهان دارویی در بوستان علوی قم راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی دمنوش خانه بوستان علوی در آینده نزدیک توسط بخش خصوصی خبر داد.
این مجموعه با رویکرد آموزش و بازدید از روند کاشت، داشت و استحصال گیاهان دارویی است و توسط بخش خصوصی در حال احداث و راه‌اندازی است.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به راه‌اندازی دمنوش خانه بوستان علوی اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد آموزش و بازدید از روند کاشت، داشت و استحصال گیاهان دارویی است و توسط بخش خصوصی در حال احداث و راه‌اندازی است.

وی با تأکید بر اینکه این مجموعه با رویکرد حفظ و ترویج فرهنگ و آداب‌ورسوم ایرانی راه‌اندازی خواهد شد تصریح کرد: قرار است در این مجموعه تمام روند تولید گیاهان دارویی و خواص آن‌ها به مردم ارائه‌شده و پذیرایی از مردم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص خواص گیاهان دارویی در این مجموعه ابراز کرد: غذاهای ایرانی نیز در مجموعه ارائه می‌شود و خدمات طب سنتی مثل زالودرمانی و... نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با عنوان ژرانیوم در بوستان علوی فعالیت خواهد کرد گفت: شربت خانه، رستوران، کافه سنتی، گلخانه و... از دیگر بخش‌های این مجموعه توریستی گردشگری است.

جوادیان خاطرنشان کرد: بیش از 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در این مجموعه صورت خواهد گرفت و امیدواریم تا عید نوروز آن را بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/naN9