رفتن به محتوای اصلی
۶ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: مصوبات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش از اواسط تابستان به‌صورت رسمی صورت گرفته شد و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش اظهار کرد: قرارداد پروژه نیک‌اندیش ابتدای سال جاری منعقد شد اما از اواسط تابستان به‌صورت رسمی مصوبات اجرای پروژه از شورای تصویب انجام گرفت و هم‌اکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی با بیان اینکه برای پروژه نیک‌اندیش چهارپایه تکمیل و در حال ایجاد سرستون و عرشه هستیم، افزود: همچنین سپر بتنی مازاد بر پروژه در بالادست اجرا شده است تا سیلاب‌ها را از بخش خاصی از پروژه منحرف کند و قسمتی از کف رودخانه که در حال اجرای عملیات بوده دچار حادثه نشود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش شرقی پروژه سمت بوستان علوی، بلوار غدیر نهری وجود دارد که با سازه تداخل پیدا می‌کند و برای جابجایی باید از کنار آن حرکت کرد.

وی اضافه کرد: ازآنجاکه معارض جدی در اجرای پروژه وجود ندارد در صورتی که منابع مالی تأمین شود و دچار سانحه و حادثه خاصی نشویم این پروژه در حدود هفت ماه به اتمام می‌رسد.

 بخشی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش پس از احداث یکی از راه‌های ارتباطی میان دو سوی رودخانه خواهد بود که قمرود شمالی و جنوبی را به یکدیگر متصل کرده است و برای کاربری‌های شکل‌گرفته در این دو محله دسترسی مناسبی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tCPA1