رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم:

پایانه‌های فدک و ۷۲ تن قم برای افزایش کارکرد نیازمند اجرای طرح جامع است

پایانه‌های فدک و ۷۲ تن قم برای افزایش کارکرد نیازمند اجرای طرح جامع است
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: پایانه ۷۲ تن در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تدوین و اجرای یک طرح جامع است.

زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: پایانه فدک و پایانه شهدای ۷۲ تن به‌منظور ساماندهی به وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای و وضعیت ترافیکی میدان شهدای ۷۲ تن ایجاد شدند.

وی با بیان اینکه محیط پایانه فدک کوچک و بسته است و خدماتی که باید در پایانه‌ها اعمال شود را به‌صورت حداقلی می‌توان اجرا کرد افزود: این پایانه در طرح جامع حمل‌ونقل به‌عنوان پایانه غیرمتمرکز دیده‌شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: پایانه شهدای ۷۲ تن به‌عنوان پایانه متمرکز دیده‌شده است، اما در محل پرترافیک قرار دارد و با یک معبر به میدان متصل شده که مسافربرهای شخصی از آن استفاده می‌کنند و پایانه کارکرد خود را از دست داده است که نیازمند اجرای طرح جامع و تملک است.

قراچورلوی با تأکید بر اینکه اقداماتی در پایانه ۷۲ تن انجام‌گرفته که ازجمله آن ایجاد انشعابات گاز است تصریح کرد: همچنین پارکینگ برای خودروهای سواری ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: برای داشتن پایانه متمرکز باید دسترسی‌ها دیده شود و استانداردهای ترافیکی یک پایانه در پایانه ۷۲ تن ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: اگر دسترسی پایانه مرکزی به میدان شهدای ۷۲ تن اصلاح شود، می‌توانیم از ظرفیت این دو پایانه بسیار بهتر استفاده کنیم، اما در حال حاضر بدون این دسترسی، مشکلات بسیاری در هر دو پایانه وجود دارد.

انتهای پیام/103

 


https://www.qom.ir/ypPE4