رفتن به محتوای اصلی

پایانه شهید زین‌الدین قم فعال می‌شود

پایانه شهید زین‌الدین قم فعال می‌شود
مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: پایانه شهید زین‌الدین اکنون محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در آینده به پایانه شماره دو شهر قم تبدیل خواهد شد.

جهانبخش نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت فعال‌سازی پایانه شهید زین‌الدین قم، اظهار کرد: پایانه شهید زین‌الدین محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در حال صدور مجوز اسقاط آن‌ها هستیم.  

وی افزود: پس‌ازاینکه این ناوگان اقساط شد، پایانه شهید زین‌الدین بهسازی می‌شود و به‌عنوان پایانه شماره دو اتوبوس‌رانی شهر قم مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا اتوبوس‌هایی که به منطقه چهار، پردیسان و شهرک قدس سرویس می‌دهند، در پایان فعالیت خود مجبور به اعزام به پایانه مرکزی اتوبوس‌رانی نباشند.  

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه یک مورد ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در نزدیکی منطقه سه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: پنج میلیارد تومان در ردیف بودجه معاونت فنی و عمرانی لحاظ شده است.  

نجف‌زاده با بیان اینکه امسال بالاترین بودجه در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ماه‌های ابتدایی سال، طرح‌های مناطق آماده و ابلاغ و فرایندهای ابتدایی ازجمله آگهی، مناقصه و انعقاد قرارداد انجام شد تا در نیمه دوم سال شاهد اجرای این طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/tfNr