رفتن به محتوای اصلی
۹ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴

همکاری کامل منطقه هشت شهرداری قم در راستای تسریع در روند پروژه‌های نهضت ملی مسکن

همکاری کامل منطقه هشت شهرداری قم در راستای تسریع در روند پروژه‌های نهضت ملی مسکن
مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکنون 1500 دستور نقشه و پیش‌نویس علی‌الحساب پروانه ساختمانی برای حدود 32هزار واحد مسکونی تنظیم‌شده که در نوع خود ازنظر سرعت عمل کم‌نظیر است.

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به همکاری‌های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در جهت سرعت بخشیدن به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در قم اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای مسکن به ریاست استاندار در خصوص اراضی 560هکتاری، شهرداری نسبت به پیش‌نویس علی‌الحساب پروانه و دستور تهیه نقشه اقدام نموده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه ابراز کرد: با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین واگذاری سهم شهرداری، امیدواریم در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

وی سرعت بخشیدن به پروژه‌های نهضت ملی مسکن را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: با توجه به معضلات کشور در حوزه مسکن ضروری است تمامی دستگاه‌ها به فراخور حیطه وظایف خود نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکنون 1500 دستور نقشه و پیش‌نویس علی‌الحساب پروانه ساختمانی برای حدود 32هزار واحد مسکونی تنظیم‌شده است که در نوع خود ازنظر سرعت عمل کم‌نظیر است و در این راستا شهرداری منطقه نهایت همکاری را جهت تسریع در روند پروژه داشته است.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/u7Ns