رفتن به محتوای اصلی
۱۴ فروردین, ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
مدیر منطقه پنج قم مطرح کرد؛

همکاری ویژه و خدمات‌رسانی منطقه 5 قم به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در لیالی قدر

همکاری ویژه و خدمات‌رسانی منطقه 5 قم به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در لیالی قدر
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: با توجه به قرارگیری مسجد مقدس جمکران در این منطقه شهری، اقدامات مختلفی در همکاری با این مکان مقدس برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران و روزه‌داران در لیالی قدر صورت گرفت.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در تشریح اقدامات منطقه پنج شهرداری قم برای ایام لیالی قدر اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران ازجمله اماکن مهم در برگزاری لیالی قدر در شهر قم بوده که با توجه به قرارگیری در این منطقه شهری، اقدامات مختلفی در همکاری با این مکان مقدس برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران و روزه‌داران صورت گرفت.

وی پاک‌سازی، تسطیح و روشنایی پارکینگ‌های آل یاسین، یاوران مهدی (عج) و ظهور را مورد اشاره قرارداد و افزود: مشکی پوشانی سطح منطقه بخصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ مسجد مقدس جمکران و همچنین نصب پرچم‌ها مناسبتی و بنر در خور ایام شب‌های قدر، روز طبیعت و محدودیت استقرار ازجمله اقدامات بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان نظافت و پاک‌سازی بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ مسجد مقدس جمکران، ابراز کرد: کلیه نیروهای خدمات شهری شامل فضای سبز و خدماتی، پلیس ساختمان، سد معبر، حوزه ترافیک و موتوری منطقه به‌صورت آماده‌باش و شیفت بندی در این ایام فعال هستند.

وی با تأکید بر اینکه ستاد راهنمای زائرین منطقه در درب شماره یک مسجد مقدس جمکران مستقر است، تصریح کرد: آماده‌سازی و بازگشایی سرویس‌های بهداشتی یاوران مهدی، آل یاسین و .. انجام‌شده است.

رحیمی با اشاره به ایجاد محدودیت‌های ترافیکی اطراف رینگ مسجد مقدس با همکاری سپاه و پلیس راهور مطرح کرد: نصب داربست، راه‌بند و نیوجرسی جهت کنترل ترافیک و هدایت مسیر و همچنین نصب بنر راهنما و هدایت مسیر صورت گرفت.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RwPrQ