رفتن به محتوای اصلی
۱۵ فروردین, ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
معاون شهردار قم مطرح کرد؛

نسخه جدید سامانه قمیار برای استفاده آسان‌تر شهروندان ارائه شد

نسخه جدید سامانه قمیار برای استفاده آسان‌تر شهروندان ارائه شد
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات شهرداری قم در حوزه نرم‌افزاری در سال ۱۴۰۲ به‌روزرسانی سامانه قمیار برای ارتباط بهتر شهروندان بود.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی با اشاره به پیگیری مسائل مرتبط با هوشمندسازی شهر و شهرداری در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تغییراتی در اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ایجاد شد که از نخستین گام‌های اقدامات آتی بود.  

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ میلیارد تومان پروژه نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، زیرساختی و ارتقای امنیت در سال گذشته انجام شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در حیطه الکترونیکی‌سازی و هوشمندسازی شهرداری قم سال پرباری بود.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی سیستم نرم‌افزاری رصد گفت: سامانه رصد به عنوان یک نرم‌افزار واکشی اطلاعات و نظارتی در اختیار مدیران شهری قرار گرفت تا بتوانند به طور روزانه و ساعتی اطلاعات و آمارهای مهم در حیطه مدیریت شهری را رصد کنند.

 محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: ارتقای سامانه‌های نظارتی ترافیکی از دیگر اقداماتی بود که نقطه قوت عملکرد ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.  

وی با تاکید بر اینکه سامانه یکپارچه درآمد شهرداری قم از دیگر سامانه‌هایی بود که تحلیل طراحی و پیاده سازی شد گفت: این سامانه کمک زیادی در ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان می‌کند.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: سامانه قمیار یکی از سامانه‌هایی بوده که چندین سال است که در اختیار شهروندان قرار داده شده است که ارتقای کیفی و کمی این سامانه یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه معاونت برنامه‌ریزی بود که در سال ۱۴۰۲ توانستیم نسخه جدید این سامانه را رونمایی کنیم و خدمات متنوع‌تری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

محمدرضاخانی با اشاره به ارتقای سامانه قم کارت و اتصال سیستم اتوبوسرانی به شبکه شتاب تصریح کرد: ایجاد سامانه جانمایی اطلاعاتی ایستگاه‌های اتوبوس و در اختیار قرار گرفتن زمان دسترسی به اتوبوس از دیگر اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۲ رقم خورد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/RQPKV