رفتن به محتوای اصلی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۲

معارفه ۳ مدیر در شهرداری قم/ظرفیت استفاده از تجربیات بازنشستگان شهرداری فراهم شود

معارفه ۳ مدیر در شهرداری قم / ظرفیت استفاده از تجربیات بازنشستگان شهرداری فراهم شود
مراسم معارفه سه تن از مدیران شهرداری قم با حضور شهردار و مدیران ارشد مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، مراسم معارفه سه تن از مدیران ارشد شهرداری قم در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد. در این مراسم، سرپرست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم معرفی و از خدمات سرپرست پیشین، قدردانی شد.  

همچنین در این مراسم سرپرست اداره کل حراست و مدیر امور حسابرسی و مجامع شهرداری قم که مدیران پیشین آن بازنشسته شده بودند، معرفی شدند.

 سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم در این مراسم با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت بازنشستگان در شهرداری به نحو مطلوب استفاده شود، اظهار کرد: این افراد مخزنی از تجارت ارزشمند هستند که باید در کنار ما باشند و مانند یک عضو خانواده ما را یاری کنند.  

وی افزود: شهرداری قم می‌تواند تشکلی برای نقش‌آفرینی مستمر و مؤثر بازنشستگان خود فراهم کند تا ارتباط بین این افراد و مجموع منقطع نشود و بتوانیم از ظرفیت مشورتی این افراد استفاده کنیم.  

داوود اسفیجانیان، مدیرکل سابق حراست شهرداری قم نیز در این جلسه، کار در حیطه حراست را مسئله‌ای پیچیده دانست و تأکید کرد: در این سال‌ها تلاش کردیم تا نسبت به آبروی افراد حساسیت داشته باشیم و آن را خدشه‌دار نکنیم.  

بقایی، سرپرست جدید اداره کل حراست شهرداری قم نیز با اشاره به مسئولیت حوزه حراست در شهرداری، به کسب افتخارات بسیار حراست شهرداری قم اشاره کرد و نگاه کارشناسی را مهم‌ترین مسئله در این حوزه دانست.  

سیدمحمد موسوی منش، سرپرست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان حساسیت کار فرهنگی در شهر قم تصریح کرد: در این زمینه تقاضای کمک و مساعدت از تمام فعالان و صاحب‌نظران فرهنگی داریم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سابق این سازمان نیز خدمت در حوزه فرهنگی شهر قم را موجب افتخار دانست و گفت: انتخاب مناسب نفر بعدی برای برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم نویددهنده است.

 همچنین مجید فتح‌اللهی، سرپرست امور حسابرسی و مجامع شهرداری قم در این جلسه با اشاره به اهمیت کار دقیق علمی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی گفت: تمام تلاش ما این است که در راستای ماده ۴۴ آئین‌نامه مالی شهرداری‌ها، دقیق‌ترین حسابرسی و رسیدگی به امور مالی را انجام دهیم.  

 در انتهای این جلسه لوح تقدیر و احکام مسئولیت به مدیران جدید شهرداری قم توسط سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم تقدیم شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RcPl4