رفتن به محتوای اصلی
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهریار:

مدیریت آب و پساب دغدغه امروز شهرداری‌ها است

مطلب بدون عنوان 2671
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهریار گفت: مدیریت آب و پساب دغدغه مهم امروز شهرداری‌ها در حوزه فضای سبز است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی نفر در حاشیه نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ابتدا جنایات و داغ بزرگی که به جامه جهانی و بشریت نوین وارد شده و آن کودکان در غزه است را محکوم می‌کنیم.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش علمی بیان کرد: از روز گذشته که این همایش آغاز شده یک ذوق عجیبی پیدا کرده‌ام؛ دغدغه امسال بنده و همکاران در نگین سبز غرب استان تهران آشنایی با گونه های حاشیه کویر و مدیریت آب و پساب بوده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهریار عنوان کرد:با عنایت خدا و پیگیری عالمانه همکاران در شهرداری قم و عوامل اجرایی این همایش اتفاق افتاد که دستاورد بسیار خوب و پرباری داشته است.
وی تصریح کرد:در این همایش با گونه های گیاهی جدید و همچنین فعالیت همکاران در سطح کشور و مراکز علمی و تحقیقاتی آشنا شدیم.
نفرخاطرنشان کرد:برگزاری این همایش را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم در شهرمان مجری این اتفاقات خوب باشیم.
وی در مورد فضای سبز قم گفت:با توجه به بستر کویری بودن منطقه، فضای سبز قم عالی است و نشان دهنده چند نکته از جمله مدیریت قوی و هدفمند و بدون حاشیه و منابع مالی که این طرح را حمایت کرده تا به سرانچام برسد است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهریار عنوان کرد:همچنین این است که منابع آبی در دسترس و پایدار خوبی در قم وجود داشته است و امیواریم بتوانیم این مولفه‌ها را به کل کشور بسط دهیم

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/DmPCE