رفتن به محتوای اصلی
۴ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم:

استقلال و اقتدار کنونی کشور دو دستاورد اصلی انقلاب است

مطلب بدون عنوان 2059
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: استقلال و اقتدار کنونی کشور دو دستاورد اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش شهرنیوز، محسن امیدیان در مراسمی که به مناسبت هفته دولت در مسجد فاطمیه خیابان ۱۹ دی برگزار شد اظهار داشت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران این بوده است که روی پای خودمان ایستاده و استقلال داریم.

وی ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در جریان جنگ جهانی دوم نشستی در تهران برگزار شد که توسط سه نفر از سران کشورها استالین، چرچیل و روزولت برگزار شد که در این نشست تصمیم گرفتند که از پهنه کشور ایران برای پیروزی در جنگ استفاده کنند، جالب اینجاست که رضاشاه خبر نداشت چنین تصمیمی گرفته شده است.

امیدیان ابراز داشت: یعنی قرار بود از خاک ایران استفاده لجستیکی بکنند بدون این که شاه ایران خبر داشته باشد حال این را مقایسه کنید با اتفاقی که در سال ۹۸ رخ داد.

وی تصریح کرد: سال ۹۸ یک پرنده غول‌پیکر به اسم گلوبال‌هاوک که پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین است در حوزه شناسایی وارد خاک ایران شد؛ اما عکس‌العمل ایران این بود که با یک پدافند بومی آن را ساقط کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم تصریح کرد: مقایسه این دو اتفاق نشان دهنده اوج استقلال و اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: به‌تبع همین طبیعی است که تحریم بشویم؛ ولی به تعبیر آقا نزدیک قله هستیم و وقتی به قله رسیدیم دیگر دشمنی‌ها تمام می‌شود.

امیدیان در ادامه با یادآوری ایام شهادت رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: هر سال این ایام را گرامی می‌داریم و البته تذکری به من و همکارانم است که باید خادم ملت باشیم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/9tNb