رفتن به محتوای اصلی
۱ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۸
فرماندار قم مطرح کرد

شهرداری قم نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارد/ ضرورت کمک به روند اجرایی انتخابات

مطلب بدون عنوان 2035
فرماندار قم گفت: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی می‌تواند در امیدآفرینی عمومی اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش شهرنیوز، عباس ذاکریان در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدآفرینی که درنتیجه تلاش دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری قم انجام می‌شود، در ارتقای مشارکت عمومی بسیار مؤثر است.

وی افزود: وقتی از بیرون به شهرداری نگاه می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که چقدر توسط این ارگان خدوم در شهر کار می‌شود و اگر یک بخش از شهرداری به‌درستی کار خود را انجام ندهد، چه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و ... در شهر رخ خواهد داد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درزمینهٔ انتخابات به سه موضوع سلامت، امنیت و مشارکت تأکید دارند افزود: محور کاری دستگاه‌ها نیز باید همین سه موضوع باشد.

ذاکریان با بیان اینکه موضوعی که بسیار بر مشارکت مردم اثر دارد رضایتمندی است اظهار کرد: شهرداری در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مجموعه بزرگ شهرداری و کارگران آن‌هم یک عامل بسیار مهم است گفت: اینکه حقوق و دستمزد این مجموعه بزرگ به‌موقع پرداخت‌شده و حق‌وحقوق پیمانکاران درست اجرایی شود، کاری بسیار بزرگ است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه مسئله امیدآفرینی بسیار مهم است تصریح کرد: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی می‌تواند در این موضوع اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری قم در مسئله برگزاری انتخابات به کمک دستگاه‌ها نیاز دارد گفت: امسال نخستین سال اجرای انتخابات با قانون جدید است و باید آمادگی‌های همه جانبه در این فرایند حفظ شود.

ذاکریان با اشاره به اینکه وارد شدن به مباحث حاشیه‌ای موجب اتلاف نیروها و ظرفیت‌ها میشود افزود: شهرداری قم موتور محرکه شهر و استان است و این موتور محرکه را نباید وارد مسائل حاشیه‌ای کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات آینده نقشه‌های مفصلی دارد اضافه کرد: تجربه نشان داده مردم ما همواره دشمن را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/104


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/9PNm