رفتن به محتوای اصلی
۴ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۱
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم:

رفع مشکلات پیست دوچرخه سواری پردیسان در دستور کار قرار گیرد

مطلب بدون عنوان 1761
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خواستار پیگیری راه اندازی پیست دوچرخه سواری پردیسان توسط شهردار قم شد و گفت: اقدامات شهرداری قم قابل‌تقدیر بوده و امیدواریم این اقدامات باقدرت ادامه داشته باشد.
شهرداری قم یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های دوچرخه‌سواری در کشور را طراحی و اجرا کرده اما به علت مشکلاتی که با اداره کل راه و شهرسازی به وجود آمده این پیست به بهر ه برداری نرسیده است.

به گزارش شهرنیوز، روح‌الله امراللهی در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن بیان خدا قوت به مجموعه شهرداری اظهار داشت: اقدامات شهرداری قم قابل‌تقدیر بوده و امیدواریم این اقدامات باقدرت ادامه داشته باشد.

وی خواستار همکاری مدیریت عالی استان در رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری شد و افزود: شهرداری قم یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های دوچرخه‌سواری در کشور را طراحی و اجرا کرده اما به علت مشکلاتی که با اداره کل راه و شهرسازی به وجود آمده این پیست به بهر ه برداری نرسیده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: از شهردار قم می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کرده تا جوانان بتوانند از این فرصت ایجادشده استفاده کرده و این ورزش در قم رونق بگیرد.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شورای شهر قم
https://www.qom.ir/lhNW